Moduły Comarch ERP Optima

Comarch ERP OPTIMA 2013

Comarch ERP Optima to program stworzony z myślą o rynku mikro, małych i średnich firm działających w różnych branżach, oraz biurach rachunkowych. Zawiera kilkanaście zintegrowanych (pracujących na jednej bazie danych) modułów, obsługujących zróznicowane obszary działalności przedsiębiorstwa.

To potrzeba klienta decyduje o tym, jakie funkcjonalności programu będzie wykorzystywał w swojej pracy. W każdym momencie możliwe jest rozszerzenie instalacji o kolejne aplikacje.



Comarch ERP Optima usprawnia działanie firmy w kluczowych dla jej poprawnego funkcjonowania i rozwoju obszarach: Handel i usługi, Zarządzanie, Księgowość, Rozliczenia oraz Kadry. Program posiada także bogaty zestaw narzędzi dedykowanych dla Biur Rachunkowych.

Prezentujemy dostępne moduły Systemu, umożliwiające obsługę większości procesów biznesowych zachodzących w przedsiębiorstwach.

Uwaga: Moduły z dopiskiem BR, przeznaczone są wyłącznie do użytku w Biurach Rachunkowych.

  • Kasa/Bank

    Podstawowy moduł nazywany również licencją stanowiskową - maksymalna ilość jednocześnie pracujących użytkowników na dowolnych modułach Systemu, jest równa ilości zakupionych modułów Kasa/Bank lub Kasa/Bank PLUS.

  • Kasa/Bank PLUS

    Podstawowy moduł nazywany również licencją stanowiskową - maksymalna ilość jednocześnie pracujących użytkowników na dowolnych modułach Systemu, jest równa ilości zakupionych modułów Kasa/Bank lub Kasa/Bank PLUS. Wersja PLUS umożliwia prowadzenie wielowalutowych rejestrów kasowo-bankowych.

  • Faktury

    Samodzielny moduł Faktury umożliwia prowadzenie obsługi w mikro i małych firmach zakupów i sprzedaży towarów i usług, bez prowadzenia stanów magazynowych.

  • Handel

  • ECOD EDI